DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAMÓWIENIU OD 400 ZŁ 

Londero Gra Zręcznościowa The Graces LONDERO

Symbol: L47020
Dostępność: 2 szt.
76,10 zł Brutto
szt.
Zamówienie telefoniczne: 533293557 Zostaw telefon
Zamów w ciągu
21 godz.
49 min.
59 sek.
a paczkę wyślemy jutro
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
8,19 zł Brutto
  • ORLEN Paczka 8,19 zł Brutto
  • Paczkomaty InPost 12,00 zł Brutto
  • Kurier 12,00 zł Brutto
  • Kurier DPD do punktu 14,00 zł Brutto
  • Kurier (Pobranie) 14,99 zł Brutto
  • Poczta Polska 15,00 zł Brutto
Więcej o produkcie
Waga
0.65 kg
EAN:
8002444010005
<p><b style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;">The Graces LONDERO</b><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;"> pochodzi z Francji z XIX/XX w. zdobywająca co raz większą popularność na świecie. Współcześnie wiele osób świetnie spędza czas z rodziną lub przyjaciółmi bawiąc się wspólnie dzięki tej prostej grze.</span><br></p><section >
<div >
<section >
<p><b>Parametry:</b> </p><ul><li>W zestawie: 2 kijki z czerwoną i 2 z niebieską końcówką (40 cm), 2 czerwone kółka (20 cm)</li><li>Materiał: kijki (drewno), kółka (plastik)</li><li>Nie używać na deszczu</li><li>Waga paczki: 0,66 kg</li><li>Wymiary paczki: 49 x 24 x 5 cm</li></ul><p><b>Zasady gry:</b></p><p>Do gry potrzeba dwóch osób, stają one naprzeciwko siebie w odległości kilku metrów. Każdy gracz ma dwa kijki po jednym w każdej ręce.</p><p>Pierwszy gracz trzyma dwa drewniane patyki skrzyżowane jak nożyczki, z pętlą trzymaną w miejscu, w którym krzyżują się pałeczki. Następnie rozszerza ramiona i szybko rozsuwa patyczki, przesuwając koło w kierunku drugiego gracza, który próbuje je złapać, wkładając w nie swoje patyczki. Teraz kolej drugiego gracza, który w ten sam sposób odsyła kółko. Celem graczy jest upewnienie się, że pętla nie spadnie na ziemię.</p><p><b>Zdobywanie punktów:</b></p><p>Jeśli lubisz rywalizację, możesz zdecydować się na przyznawanie punktów karnych za każdym razem, gdy graczowi nie uda się złapać pętli w locie. Aby uniknąć nieprawidłowych rzutów, zawodnicy mogą stać wewnątrz okrągłej "bazy" (o średnicy kilku metrów) zaznaczonej na ziemi. Jeśli pętla wypadnie poza bazę drugiego gracza, rzucający otrzymuje punkt karny. Gracz, który jako pierwszy osiągnie liczbę punktów karnych określoną wcześniej, np. 10, przegrywa grę.</p><p><b>Wariacje gry:</b></p><p>Gra może być rozgrywana, gdy obaj gracze rzucają jednocześnie dwiema pętlami. W tej wersji wymagana jest jeszcze jedna pętla.</p>
</section>
</div>
</section>
Parametry:
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: