• FAQ

  • . W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOKONAĆ ZAKUPU?

    Zamówienia można dokonać :
    Sklep - poprzez nasz sklep internetowy dodając produkt do koszyka i wybierając interesująca nas metodę płatności.
    Telefonicznie - kontaktując się z nami na pod nr tel 533-293-557
    Wysyłając do nas zapytanie (zakładka kontakt). W takim przypadku odpowiadamy w przeciągu 25 minut i przyjmujemy zamówienie.
    Wysyłając do nas na maila radekgrot12@gmail.com zamówienie z interesującymi nas produktami

  • 2. W JAKI SPOSÓB MOGĘ OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE?

    Zamówienie opłacić można wybierając na karcie zamówienia jedną z poszczególnych opcji metod płatności:
    Przelew bankowy na nasze konto:
    mBank, nr. Konta: 42 1140 2004 0000 3802 8247 7571
    GROT Radosław Grot
    ul. Aleja Najświętszej Maryi Panny 1/16, 42-200 Częstochowa

    Przelewy24 lub tPay
    (Podczas składania zamówienia należy wybrać formę płatności przelewy24 lub tPay, dzięki czemu zamówienie można opłacić kartą kredytową lub wykonać przelew bankowy)
    Płatne przy odbiorze u kuriera

  • 3. JAKI JEST PRZYBLIŻONY TERMIN OCZEKIWANIA NA ZAMÓWIENIE?

    Przybliżony termin dostawy wygląda następująco: Zamówienia dokonane i opłacone do godziny 11:00 zostaje tego samego dnia przekazane do realizacji. Następnie w zależności od produktu następuje jego wysyłka. Przybliżony czas wysyłki podany szczegółowo został w informacjach o produkcie.

  • 4. CZY WYSYŁAMY PACZKI ZA GRANICĘ? JAKI JEST PRZYBLIŻONY KOSZT WYSYŁKI ZA GRANICĘ?

    Tak, jest możliwa wysyłka towaru za granicę, klient zainteresowany taką opcją musi wcześniej się z nami skontaktować, celem indywidualnej wyceny transportu

  • 5. CZY MOŻLIWY JEST ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIENIA?

    Zamówione u nas produkty można odebrać osobiście. Proszę złożyć zamówienie i wybrać darmowy sposób dostawy "odbiór w sklepie". Zakupione w ten sposób towary zostaną przez nas przygotowane o czym powiadomimy klienta mailowo. Przed wizytą zalecamy wcześniejszy kontakt, który ma na celu potwierdzenie przygotowania towaru do odbioru.  Zawsze towar zamówiony do odbioru osobistego zostaje odłożony dla klienta i czeka na jego przybycie. Odbiór możliwy jest w siedzibie naszej Firmy w Częstochowie , ul. ul. Aleja Najświętszej Maryi Panny 1/16, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

  • 6. JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ CO DZIEJE SIĘ Z PACZKĄ?

    Po nadaniu paczki, na podany przez Klientów adres e-mail, zawsze przesyłany jest nr listu przewozowego do śledzenia przesyłki. Pierwsze wpisy widoczne są tego samego dnia, wieczorem.

  • 7. CZY KURIER ZADZWONI PRZED DORĘCZENIEM PACZKI?

    Niestety telefoniczny kontakt przed doręczeniem paczki nie należy do obowiązków kuriera. Zawsze jednak podajemy na liście przewozowym telefon do klienta podany przy zamówieniu, a w przypadku kiedy klient ma życzenie aby kurier się z nim skontaktował dodatkowo umieszczamy w uwagach dla kuriera adnotacje o konieczności wcześniejszego kontaktu z klientem.

  • 8. CZY MOGĘ SPRAWDZIĆ PACZKĘ W OBECNOŚCI KURIERA?

    Zawartość paczki należy zawsze sprawdzić w obecności kuriera. Wówczas w przypadku stwierdzenia uszkodzenia proszę spisać protokół reklamacyjny i przesłać go do nas (protokół posiada kurier). Tylko na tej podstawie jesteśmy w stanie dochodzić roszczeń od firm wysyłkowych.

  • 9. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAMÓWIONY TOWAR?

    Oczywiście produkt zamówiony przez Internet można zwrócić w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Produkt należy zwrócić na adres:
    CGROT
    44-196 Knurów  
    ul.
     Wincentego Witosa 10
    Do paczki proszę dołączyć dowód zakupu oraz informacje wraz z danymi, a także numer konta do zwrotu należności za produkt.

  • 10. JAKA JEST PROCEDURA REKLAMACYJNA?

    Zwroty i reklamacje zostały opisane w oddzielnej zakładce - zwroty i reklamacje

  • 11. DLACZEGO NIE OTRZYMAŁEM NA E-MAIL POTWIERDZENIA MOJEGO ZAMÓWIENIA?

    Brak potwierdzenia może być spowodowany literówką, która wkradła się podczas wypełniania danych w zamówieniu. Proszę także dokładnie przejrzeć wszystkie zakładki, foldery na swoim koncie pocztowym (Spam, Inne) możliwe, że nasza wiadomość z potwierdzeniem zamówienia mogła tam trafić. W przypadku braku potwierdzenia, prosimy o kontakt radekgrot12@gmail.com